24. března 2009 – Karosa B932 na lince číslo 14 ve výstupní zastávce Tržnice – Pavel Hypš
Linka číslo 14 nabízí o letních víkendech spojení Karlových Varů a obcí Kyselka (sídla společnosti Mattoni) a Velichova. V historii však spojovala 30 let centrum Karlových Varů s odlehlou čtvrtí Sedlec. Na období více než deseti let zároveň zajišťovala veřejnou dopravu do oblasti kolem garáží ČSAD a MHD. Přímostí trasy a menší četností spojů připomíná a i v předchozích variantách připomínala spíše regionální linku.
Již v jízdních řádech ze zimy roku 1930 můžeme nalézt poštovní linku 2021, která je, namísto do Doupova uváděného v roce 1928, odkloněna do trasy: Karlovy Vary, poštovní úřad – Rybáře, hotel Wachtmeister (poblíž zastávky Elite) – Sedlec, náměstí – Sedlec, Schlosserova pila.
Podle jízdních řádů ČSAD vydaných pro rok 1949 autobusová doprava nejspíše do Sedlece nevedla. V jízdních řádech platných od 20. května 1951 je obsažena linka s označením 04015 v trase: KARLOVY VARY, DOLNÍ NÁDRAŽÍ – Rybáře, JNV – Rybáře, železniční lávka – SEDLEC. V dalších letech pravděpodobně žádnými výraznými změnami neprošla.
Od roku 1977 byl Sedlec zařazen mezi místa obsluhovaná karlovarskou městskou dopravou. Nová linka číslo 14 byla zavedena v trase: TRŽNICE – Elite – Racek – Správa silnic a železnic – SEDLEC.
K výrazné změně trasy dochází 6. dubna 1999, kdy „čtrnáctka“ nahrazuje dosavadní linku číslo 6 v trase Tržnice přes Vítěznou do konečné zastávky Garáže MHD. Ke stejnému datu je také zavedeno zajíždění do zastávky Růžový Vrch sídliště.
Prodloužená trasa vydržela na lince číslo 14 necelých patnáct let. Od 1. ledna 2014 došlo opět ke zkrácení ze Sedlece na Tržnici. V úseku z Tržnice ke garážím ji nahradila nová linka číslo 18. Dne 31. prosince 2014 vyjela „čtrnáctka“ do Sedlece naposledy, od roku 2015 je nahrazena prodloužením linky číslo 5.
Za zmínku stojí, že „čtrnáctka“ i tehdy opouštěla katastrální území města – dvěma páry spojů v pracovní dny pokračovala ze Sedlce ke Správě a údržbě silnic v Otovicích. Další zajímavostí je, že linka číslo 14 byla v provozu pouze do 22 hodin a poté byla obsluha Sedlce ještě zajištěna jedním spojem linky číslo 19, zajíždějícím sem z Otovic.
Během Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2017 zavedl Dopravní podnik ve spolupráci s firmou Mattoni zvláštní linku, jedoucí ze sídle Mattoni v Horově ulici do obce Kyselka, kde bylo možné navštívit Mattoni muzeum.
Ihned po skončení filmového festivalu nahradila tento spoj pravidelná linka číslo 14, vedená v trase: Tržnice – Mattoniho nábřeží – Svatý Hubert – Šemnice, most – Kyselka – Radošov. V provozu je vždy pouze v červenci a srpnu o sobotách, nedělích a svátcích, od roku 2018 jezdí navíc také v pracovní dny během Mezinárodního filmového festivalu.
Zdroje: jízdní řády autobusů z let 1928, 1930 (sbírka Poštovní muzeum Praha), 1949, 1950 a 1951 (sbírka Národní knihovna Praha), kronika města Karlovy Vary z vybraných let (sbírka SOA Karlovy Vary), publikace Půlstoletí ve službách města (Mgr. Jakub Mráz), web idos.cz, web k293.cz