Podobné příspěvky
0 (nula)
Počátkem roku 1992 byly nařízením české vlády sníženy dotace na provoz městské dopravy o 10%. V Karlových Varech to mělo za následek snížení počtu spojů na linkách 2, 3, 13 a 18 a ukončení provozu již ve 22 hodin. Jako kompenzace byla od 15. června 1992 zavedena nová linka číslo 0.
G
Od 25. dubna do 4. května 2008 byla v provozu zvláštní autobusová linka G, jedoucí z terminálu Tržnice bez zastavení až k hypermarketu Globus v Jenišově. Vypomohla pravidelné lince číslo 1 s návaly zájemců o tento nově otevřený obchod.
17
Jednou z nejstabilnějších linek karlovarské městské dopravy je linka číslo 17. Po celou dobu své existenci, tedy již přes 30 let, spojuje město Karlovy Vary s obcí Dalovice. Prošla si jen velmi nepatrným vývojem.
22
Linka číslo 22 je jednou z těch, které končí v centrálním terminálu a plní tedy funkci jednoduchého napáječe. Její jednoduchou a krátkou historii si shrneme v tomto článku.
110
Regionální linka Integrované dopravy Karlovy Vary číslo 110 zajišťovala po dobu necelých 18 let spojení Karlových Varů s městy Loket a Sokolov, jednou týdně se navíc podívala až do Františkových Lázní. Dopravce Dopravní podnik Karlovy Vary sem vypravoval standardně dlouhé autobusy. Poprvé vyjela námi popisovaná linka 10. června 2001, tehdy ještě v trase: Jáchymov – Ostrov – Karlovy…
102
Pod číslem 102 se v integrované dopravě Karlovy Vary skrývají spoje, jedoucí z Karlových Varů přes Ostrov do Jáchymova (obdobně jako linky číslo 101 a 103), odkud pokračují buď do jáchymovského satelitu Mariánská nebo do města Boží Dar. Dopravní podnik Karlovy Vary sem vypravuje standardně dlouhé autobusy nebo patnáctimetrové vozy.